Trucuri care te ajuta sa slabesti

Categories Diet&Nutrition, HealthPosted on

Dacă ai ajuns la concluzia că dietele nu-ți sunt de nici un folos, că degeaba te chinui să faci exerciții de fitness, iar motivația ta se duce pe copcă, a venit timpul să schimbi puțin registrul! Slăbitul nu este o muncă deloc ușoară, suntem conștiente, însă când orice altceva nu pare să dea roade, tindem să dăm vina pe metabolism, pe forma corpului nostru (nu putem da jos grăsimile din anumite șolduri), pe divinitate și așa mai departe. Ei bine, în loc să pierzi timpul căutând scuze sau invocând pretexte de ordin supranatural, mai degrabă ai trage cu ochiul la această listă de trucuri și sfaturi care te vor ajuta să îți menții sub control greutatea!

  1. Alege-ți înțelept gustările dintre mese. Cred că majoritatea dintre noi adorăm momentele în care ne punem seara în pat, în fața serialului preferat și ni se face poftă de ceva dulce. Ne spunem că o mică gustărică nu are ce rău să ne facă, în plus, serialul nu are farmec fără ceva de ronțăit pe lângă. Ei bine, ar cam fi cazul să acorzi mai multă atenție asupra acestor obiceiuri nocturne de a încurgita dulciuri sau orice alte ronțăieli menite să-ți facă vizionarea de seriale mai plăcută. Iar prin atenție vreau să spun de fapt să încerci să renunți la acest obicei.
  2. Bea multă apă în timpul unei zile. Cel puțin 8 pahare pe zi, recomandă nutriționiștii. Lichidele îți curăță și detoxifiază organismul, însă prin lichide, nu mă refer la cafea, sucuri sau alte băuturi carbogazoase, ci la 8 pahare de apă pe zi.
  3. Bucură-te de mâncărurile preferate … însă cu moderație. Adică în loc de o pungă întreagă de dulciuri, rezumă-te la o brioșă dulce sau câteva fructe. Fructele sunt mai sănătoase, în orice caz.
  4. Mănâncă mai multe mese pe zi, în cantități mai reduse. E important să-ți menții energia pe întreg parcursul zilei. Dacă te forțezi să mănânci două sau o singură masă pe zi, cu siguranță nu te va ajuta să slăbești mai rapid. Prima dată e important să îți stabilești un program al meselor pe care să îl poți pune în practică.
  5. Proteinele nu trebuie să-ți lipsească de la fiecare masă. Fructele și legumele sunt principala sursă din care le poți extrage, însă nu ar trebui să neglijezi nici celelalte alimente, căci ele sunt la fel de importante.                                           proteine
  6. Nu renunța la micul dejun, asta deoarece nu degeaba se spune că e cea mai importantă masă a zilei. Organismul tău are nevoie de forțe proaspete încă de dimineața, iar micul dejun are rolul de a-i asigura cantitatea necesară pentru început de zi. O alegere excelentă pentru micul dejun sunt iaurturile sau cerealelel integrale, însă dacă preferi ceva mai consistent, poți opta pentru o salată de legume sau una de fructe. Important este să nu-ți lași stomăcelul să aștepte prea mult sau să-l privezi de energia de care are nevoie.

 

Lasă un răspuns