Marketingul prin e-mail este o modalitate excelenta de a ajunge la clientii dvs. fara a cheltui foarte multi bani. Dar este si o mare responsabilitate – oamenii nu isi dau adresele de e-mail nimanui. Ganditi-va la inceperea unui buletin informativ al companiei? Iata cateva sfaturi pe care sa le aveti in vedere folosind o baza de date emailuri.
Asigurati-va ca este usor de abonat. Publicati un formular de inscriere pe pagina de pornire, pe blog, pe pagina dvs. de Facebook si oriunde altundeva, clientii si fanii dvs. sunt deja activi. S-ar putea sa doriti sa colectati nume si zile de nastere (pentru o oferta speciala sau un cadou) sau sa invitati cititorii sa se alature grupurilor, dar nu va faceti griji cu privire la campurile obligatorii. Un formular de abonament prea lung ar putea sperie oamenii.
Indiferent daca intentionati sa trimiteti actualizari ale companiilor, vanzari de comert electronic, oferte zilnice sau sfaturi saptamanale, este important sa le spuneti cititorilor din baza de date emailuri la ce sa se astepte si cat de des sa se astepte. Oferiti-le cat mai multe informatii pe formularul dvs. de inscriere, astfel incat sa poata decide daca doresc sa fie pe lista sau nu.
Trimiteti un e-mail de bun venit. Este intotdeauna destept sa reamintiti oamenilor de ce se afla in baza de date emailuri si sa-i linistiti ca lucrurile bune sunt in magazin. S-ar putea chiar sa trimiteti noilor abonati o oferta speciala sau un continut exclusiv, ca modalitate de a le multumi pentru loialitatea lor.
Creati-va newsletter-ul pentru a se potrivi marcii dvs. Campaniile dvs. de e-mail trebuie sa se potriveasca cu aspectul si simtul marcii dvs. Daca utilizati un sablon, va recomandam sa il personalizati pentru a include culorile si logo-ul companiei in antet. Daca e-mailurile sunt compatibile cu restul continutului companiei dvs., atunci cititorii se vor simti mai familiarizati inca de la inceput.
Trimiteti clientilor continutul pe care il doresc. Serviciile de newsletter pentru e-mail ofera functii cum ar fi grupuri pentru a va ajuta sa faceti continutul dvs. relevant pentru persoanele care il citesc. Daca trimiteti e-mailuri diferite pentru diferite grupuri (de exemplu, o organizatie non-profit ar putea trimite e-mailuri separate voluntarilor, donatorilor si consiliului de administratie), atunci puteti solicita persoanelor sa bifeze o caseta pentru a se inscrie intr-un anumit grup pe formularul de inscriere . Segmentarea va permite sa vizati anumiti abonati din baza de date emailuri fara a le aloca grupului. Daca magazinul dvs. are o vanzare, atunci puteti trimite o campanie numai persoanelor care se afla langa un anumit cod postal, deoarece abonatii care locuiesc in alte parti ale lumii nu trebuie sa stie despre el. De asemenea, puteti segmenta pe activitati, clienti de e-mail, date de comert electronic si multe altele. Trimiterea continutului relevant va tine cititorii dvs. angajati, iar cititorii angajati asteapta cu nerabdare newsletter-ul dvs. si il impartasesc prietenilor.