Ce poti face pentru a nu te abate de la programul de fitness

Categories Fitness, HealthPosted on

Să ajungi la greutatea ideală și să te menții în formă este o adevărată provocare. Pentru unii dintre noi, e greu și să ne dăm jos de pe canapea sau să coborâm câteva etaje de scări . Și totuși, sunt oameni care odată ce s-au apucat de un program de fitness, se țin de el până în pânzele albe. Rezultatele sunt vizibile, și aproape că ne fac și pe noi, restul, să ne întrebăm care sunt secretele lor și la ce trucuri magice apelează pentru a reuși să nu se demotiveze și să renunțe imediat după a doua zi. Câțiva dintre ei au dezvăluit secretele care-i fac pe ei să funcționeze. Fiți atenți și luați aminte!

Fă cumva să te coste. Chiar dacă deja ai un program de fitness bine pus la punct și te ții de el, pe cât posibil, angajează, totuși, un antrenor personal. Faptul că banii tăi se duc undeva, se evaporă, te fac să îți dorești să depui mai mult efort. Gândul că nu vrei să risipești banii pe ceva inutil, fără efect sau rezultate vizibile, te va ambiționa și îți va spori motivația de care ai nevoie pentru a te ține de exercițiile tale. În plus, știind că ai pe cineva care te împinge de la spate aproape în fiecare zi te va face să fii mai puțin înclinat către scenariul în care te trântești în pat și te pui în fața serialului preferat.

Profită de fiecare oră și oportunitate. La propriu. Trezește-te cu câteva ore mai dimineață și începe-ți seria de exerciții. În liniștea zorilor și cu soarele abia înâlțându-se pe cer, te vei putea concentra mai bine. În plus, dacă urmează să mergi la muncă, te vei simți mai plin de energie pe parcursul întregii zile.

Fă-ți un plan de rezervă pentru zilele mai leneșe. Altfel spus, dacă astăzi nu ai chef să mergi la sala de gimnastică, ar fi profitabil să investești câțiva bănuți în niște echipamente cu care să poți exersa de acasă. Cumpără câteva greutăți cu care să îți exersezi mușchii din inimitatea locuinței personale, astfel că nu vei pierde pasul pe loc, chiar dacă lipsești o zi sau două de la sală.

plan pentru zile lenese

Fă-ți un calendar pe care să consemnezi numai programul tău de fitness. Pentru fiecare zi în care îți faci setul de exerciții, bifează cu un V. Pentru zilele în care ai tras chiulul, trage un X mare și roșu. Ideal ar fi să ai cât mai puține X-uri în calendar, iar dacă se acumulează prea multe, acestea ar trebui să îți dea un semnal de alarmă și să-ți spună că este cazul să le mai împuținezi.

Găsește un prieten cu care să exersezi. Cu siguranță pe asta o știai deja. Când lucrurile se împart la doi, aproape că devin dintr-o dată mai suportabile, iar tu te simți mai motivat să continui ceea ce ai început, mai ales dacă-l vezi pe el cum lucrează. Puterea exemplului face minuni asupra noastră, așa că nu ar trebui să te privezi de ea.

Lasă un răspuns