În orice zi, majoritatea inbox-urilor noastre de e-mail sunt inundate cu buletine informative automate care nu fac altceva decât să ne dea o altă sarcină în plus – și anume, marcându-le ca necitite fără citire sau dezabonare .
Dar din când în când, primim un buletin informativ care este atât de bun, încât nu numai că îl citim, dar dăm clic pe el și îl recomandăm prietenilor noștri.
Campaniile excepționale de promovare email trebuie să fie scrise în mod inteligent pentru a atrage atenția în cutia de mesaje ocupată. E-mailurile de marketing trebuie, de asemenea, să fie personalizate, umplute cu grafică interesantă și concepute pentru dispozitive desktop și mobile. Și mai presus de toate, e-mailurile trebuie să conțină un îndemn semnificativ.
Pentru o campanie eficientă de promovare email, începeți planificarea cu mult înainte de lansarea oficială.
Începeți prin activități de promovare email concepute pentru a vă familiariza abonații cu produsul sau serviciul dvs. viitor. Explicați în detaliu care este oferta dvs., prezentați problemele specifice pe care le rezolvă și arătați toate beneficiile pentru utilizator.
O campanie bine planificată ar trebui:
- Descoperă treptat informații despre caracteristicile cheie
- Crește interesul în rândul perspectivelor
- Construiește anticiparea pentru lansare
- Motivează abonații să dorească să cumpere produsul
Proiectați mesajul exclusiv pentru noul produs
Stabiliți un obiectiv precis înainte de a începe să scrieți copia și să proiectați un șablon. Întrebați-vă: care este scopul mesajului? Scopul trebuie întotdeauna legat direct de noul produs sau de un serviciu. Amintiți-vă că produsul este o noutate, deci trebuie să îl faceți accentul mesajului dumneavoastră. Nu includeți informații despre produsele sau soluțiile mai vechi pe care abonații dvs. le cunosc deja. Impactul mesajului va crește dramatic dacă se concentrează asupra unei singure probleme și conține o singură chemare la acțiune.
Pregătiți o ofertă specială numai pentru abonați
Marketingul prin e-mail este o modalitate excepțională de a rămâne în contact cu clienții. Cu activitățile de promovare email executate corespunzător, este posibil să creați relații de lungă durată pentru abonați, bazate pe încredere. O astfel de promovare email asigură că numai persoanele care sunt cu adevărat interesate să primească mesajele dvs. se abonează la buletinul dvs. de știri. Lista dvs. de e-mailuri devine un club de elită.
Arătați abonaților care vă interesează prin trimiterea unei oferte unice pe care nu o pot găsi în altă parte. De exemplu, ați putea oferi gratuit tuturor abonaților care cumpără produsul printr-un link din mesajul dvs. Sau trimiteți-le un cod promoțional unic pe care îl pot utiliza atunci când achiziționează.
Pentru a reduce întreaga gamă a ofertei dvs. promoționale, folosiți informațiile abonaților pentru a izola un anumit segment, cum ar fi primii zece abonați sau cele cinci persoane cu cea mai mare rată de clicuri.