Cum sa slabesti rapid: 3 pasi simpli, bazati pe stiinta

Categories Diet&NutritionPosted on
diete de slabit

Introduceti „cele mai bune diete pentru a pierde in greutate” sau „cele mai bune diete pentru pierderea in greutate” in Google si va reduce in mod corespunzator peste 310 milioane de rezultate. Asta e mult de luat in considerare – mai ales cand exista pagini pe pagini cu informatii conflictuale si multa stiinta oarecum cutremuratoare. Deci, mai degraba decat sa va stresati asupra a ceea ce ar trebui si poate nu ar trebui sa puneti in corp, specialistii ne pun la dispozitie 3 pasi simpli pentru o pierdere in greutate sanatoasa.

Ideile despre pierderea in greutate: mancati mai putin, miscati-va mai mult – necesita multa putere de vointa. Sa numeri calorii, sa faci exercitii fizice in fiecare zi si sa incerci sa ignori foamea? La heygirl.ro, credem ca este o suferinta inutila si probabil o pierdere de timp si de energie pretioasa.

Concluzia? Caloriile nu sunt singurele lucruri care conteaza in pierderea in greutate. Greutatea ta este, de asemenea, reglementata hormonal. Daca iti reduci foamea si nivelul hormonului care acumuleaza grasime, insulina, probabil vei avea o perioada mai usoara de a pierde excesul de greutate.

Iata 3 pasi simpli pentru a pierde in greutate, conform stiintei:

1. Taiati carbohidratii

Partea cea mai importanta este reducerea zaharurilor si a amidonului sau a carbohidratilor. Cand faceti asta, nivelul foametei scade si, in general, ajungeti sa mancati semnificativ mai putine calorii. In loc sa ardeti carbohidrati pentru energie, corpul incepe acum sa arda grasimi stocate pentru energie.

Un alt beneficiu al taierii carbohidratilor este faptul ca scade nivelul insulinei , determinand rinichii sa elimine excesul de sodiu si apa. Aceasta reduce balonarea si greutatea inutila.

Potrivit unora dintre dieteticieni, nu este neobisnuit sa slabesti pana la 10 kilograme (4,5 kg) – uneori mai mult – in prima saptamana. Aceasta pierdere in greutate include atat greutatea corporala, cat si greutatea apei.

Un studiu la femei sanatoase cu obezitate a raportat ca o dieta foarte scazuta in carbohidrati a fost mai eficienta decat o dieta scazuta in grasimi pentru pierderea in greutate pe termen scurt.

Cercetarile sugereaza ca o dieta cu continut scazut de carbohidrati poate reduce pofta de mancare, ceea ce te poate face sa mananci mai putine calorii fara sa te gandesti la asta sau sa te simti flamand.

diete

2. Consumati proteine, grasimi si legume

Fiecare dintre mesele dvs. ar trebui sa includa o sursa de proteine, sursa de grasime si legume cu continut scazut de carbohidrati. De regula generala, incercati sa mancati doua-trei mese pe zi. Daca te simti flamand dupa-amiaza, adauga o a patra masa.

Construirea mesei in acest fel ar trebui sa reduca aportul de carbohidrati la aproximativ 20-50 grame pe zi.

3. Faceti miscare de trei ori pe saptamana

Nu trebuie sa faceti exercitii fizice pentru a pierde in greutate in acest plan, dar va avea beneficii suplimentare. Prin ridicarea greutatilor, veti arde o multime de calorii si veti impiedica incetinirea metabolismului, ceea ce este un efect secundar obisnuit de a pierde in greutate.

Studiile asupra dietelor cu continut scazut de carbohidrati arata ca puteti castiga muschi in timp ce pierdeti cantitati semnificative de grasime corporala.

Incercati sa mergeti la sala de trei-patru ori pe saptamana pentru a ridica greutati. Daca sunteti incepator, cereti sfaturi unui antrenor.

Daca ridicarea greutatilor nu este o optiune pentru dvs., este suficient sa faceti antrenamente cardio precum mersul pe jos, alergarea, alergarea, ciclismul sau inotul. Atat cardio, cat si ridicarea de greutati va pot ajuta la pierderea in greutate.

Lasă un răspuns