Cum te simţi mai energizată în timpul zilei (fără cafea)

Categories HealthPosted on

Dacă eşti genul de persoană pentru care dimineţile sunt cea mai grea parte a zilei sau pur şi simplu ai avut o noapte plină după care o iei de la capăt ca persoană funcţională la răsăritul soarelui ştii că ai nevoie de ceva energie şi ca să te dai jos din pat. Ei bine, există numite lucruri pe care le poţi face tocmai pentru a începe ziua. Pentru că ziua bună se începe de dimineaţă! Iar atunci când te trezeşti aruncând ceasul, adormi pe toaletă şi faci duş în chiuvetă vei observa că nimic nu îţi merge bine. Iată cum poţi să te simţi mai energizată în timpul zilei, iar această listă nu include elixitul zeilor, cafeaua.

fara cafea

1.Ai grijă ce mănânci

Nu degeaba se spune că cea mai importantă masă a zilei este micul dejun. Este prima masă din zi pe care o poţi controla deoarece de obicei nu ai nevoie de multe ingrediente şi nu vei prea obosită sau limitată de mediul de muncă pentru a te bucura de ea. Totuşi, asta nu înseamnă că la micul dejun mănânci tot ce îţi cade în mână. Cel mai bun mic dejun constă în fructe, legume şi cereale. Acestea sunt pline de fibre, puţine zaharuri şi puţine grăsimi. Ceea ce înseamnă că nu te vei chinui să digeri toată ziua ceea ce ai mâncat. De asemenea, este important să nu mănânci dulciuri dimineaţa, deoarece atunci când glicemia îţi va reveni la nivelul normal te vei simţi obosită şi vei avea nevoie de mai mult zahăr.

2.Ai grijă la ceea ce bei

Un suc de fructe dimineaţa îţi poate aduce un aport de vitamine importante pentru toată ziua, de aceea sucurile naturale sunt destul de bine primite în dieta. Totuşi, sucurile carbogazoase sau cele care doar spun că sunt naturale nu sunt la fel de bune pentru organismul tău, ele fiind sărace în vitamine şi bogate în zaharuri. Cel mai indicat, totuşi, este să bei apă dimineaţa. Aceasta îţi va spăla corpul de toxinele acumulate peste noapte. Iar după ce ai mers la toaletă poţi să revii la lichidele tale preferate.

suc de lămâie

3.Nu folosi gadget-uri dimineaţa

Cred că cea mai grea provocare este să nu îţi verifice mail-ul, facebook-ul sau instagramul atunci când mănânci. Totuşi, acestea te vor distrage de la activitatea importantă atunci şi vei uita uşor, uşor de rutina ta sănătoasă pentru începere a zilei. De asemenea, vei alerga după informaţii ceea te va stresa încă de la primele zile. Este important să îţi dozezi energia, în special atunci când ştii că te aşteaptă o zi plină.

4.Încercă să faci câteva exerciţii fizice

Sunt foarte mulţi oameni care au descoperit că dacă merg la sală înainte să meargă la muncă îi ajută să îşi înceapă ziua foarte bine. Dar dacă pentru tine mersul la sală este problematic sau nu ai un parc în care să alergi, poţi să faci 15-20 de minute exerciţii fizice uşoare. Astfel, te vei simţi mai bine în pielea ta, corpul tău se va trezi pe de-a-ntregul, iar aceste mici exerciţii îţi vor aduce mai multă energie în timpul zilei deoarece adrenalina ta se va dezlănţui.

Lasă un răspuns